Zakłócenia lub utrata sygnału dotykowego
Nasze ekrany dotykowe wyposażone są w wyświetlacze z powłoką dotykową sterowaną za pomocą kabla USB 2.0. Oprócz sterowania powłoką dotykową, kabel USB zasila ją również prądem o napięciu 5V. Utrata lub zakłócenia sygnału dotykowego są prawie zawsze wynikiem przerw w zasilaniu.
- Jeśli korzystasz z adaptera, konwertera lub przedłużacza, podłącz monitor przy pomocy załączonego w zestawie kabla USB i sprawdź, czy pozwoli to rozwiązać problem.
Wszystkie nasze ekrany dotykowe dostarczane są z 1,5-metrowym kablem USB 2.0 w zestawie. Maksymalna funkcjonalna długość kabla USB wynosi 5 metrów, zaś ryzyko występowania przerw w zasilaniu wzrasta wraz z długością kabla.
- Upewnij się, że tryb oszczędzania energii nie jest włączony na komputerze, gdyż w nowszych systemach operacyjnych opcja ta jest włączona w konfiguracji domyślnej.
- Kliknij menu Start i wpisz Edytuj plan zasilania w pasku wyszukiwania.
- Wybierz opcję edycji planu zasilania z listy.
- Wybierz opcję zmiany ustawień wybranego planu zasilania.
- Kliknij opcję zmiany zaawansowanych ustawień zasilania.
- Wybierz ustawienia portów USB.
- Zaznacz opcję konfiguracji selektywnego blokowania portów USB i zmień ustawienie na wyłączone.
- W oknie ustawień zarządzania energią kliknij OK.
- Kliknij przycisk zapisywania zmian.
- Ponownie kliknij menu Start i wpisz Menedżer urządzeń w pasku wyszukiwania.
- Wybierz z listy aplikację Menedżer urządzeń.
- Kliknij opcję Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej i wybierz odpowiedni port USB.
- Kliknij Zarządzanie energią i wyłącz komputer. Urządzenie może zostać zablokowane w celu oszczędzania energii.
- Naciśnij przycisk OK, aby zatwierdzić wybór, a następnie zamknij okno.
W przypadku nieznalezienia rozwiązania po wykonaniu powyższych czynności, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Można się z nami skontaktować w dni robocze, w godzinach od 8:30 do 17:30, dzwoniąc pod numer 022 397 04 43 lub wysyłając wiadomość na adres info@beetronics.pl.